14 Ocak 2007

BEN, ŞAHSEN, BİZZAT, KENDİM

Ben;

+ Sallama çay içmem, içeni sevmem, seveni de şekil olsun diye at tokatlar gibi tokatlarım.
+ İçtiğim çayın haddi hesabı yoktur.
+ Coca Cola'dan başka kola içmem. Lakin buz olmayacak.
+ Yüksekten korkarım. Lakin işim hep yükseklerde geçiyor.
+ Hayatta cin içmem.
+ İki tekerleği olan bir araca beni bindirecek güç daha anasından doğmadı henüz.
+ Futbol izlemeye bayılırım.
+ Gol yerim, sörf de yerim.
+ Keremcem'i yolda görsem ağzını burnunu eline veririm.
+ Agresif bir yapım var ve şiddet yanlısıyım.
+ Kılıç kalemden üstündür bence.
+ İçinde çilek olan herşeyi bana kakalayabilirsiniz. Bence dünyanın en güzel meyvesi çilektir.
+ 4 sene Bulgarca dersi aldım ama Bulgarca adımı bile söyleyemem.
+ İradeli bir adam değilim.
+ Her bulduğumu arşivlerim.
+ İmzamı herkes çok beğenir.
+ Dolma kalem ve saat hastasıyım. Biri bana doğumgünümde bir dolmakalem hediye etse havaya uçarım.
+ Teyzemi çok severim ama Şevki Teyze gibi teyzelerden tırsarım.
+ İstediğim zaman çenemi çıkartabilirim.
+ En sevdiğim insan ve en iyi arkadaşım kardeşimdir. Ona yamuk yapanın kıçından şırıngayla değil kovayla kan alırım. Var mı lan bu dünyada erkek kardeş gibisi.
+ Duygularımı belli etmekten kaçınırım.
+ Her daim yorgunumdur. Tekerlekli bir aracı kullanmıyorsam kesin uyurum.
+ Arkadaşlarımın yanında ağzım bozuktur.
+ Palyaçoları sevmem. Yolda tanıtım için önünüzü kesen palyaçolardan birini döven bir adam görürseniz bilin ki o adam benim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

+ Agresif bir yapım var ve şiddet yanlısıyım.
+ Kılıç kalemden üstündür bence.

bunlarin hicbirini yazmaya zahmet etmeyip "Bizzat Gerizekaliyim!" deseydinde biz anlardik ki seni... Zahmet etmissin bosuna =/ Neyse bu seferlik boyle olsun + Rep

licensedtokill dedi ki...

beğenmezsen okumazsın bu kadar basit

Adsız dedi ki...

Kardeşim iyi güzel hoş ta o KEREMCEM e dediklerin yokmu bozdu işi. Ve eğer önümde bir palyançoyu döven birisi eğer sen olursan ben de bulmuş olurum ve senin keremceme yapmak için hayal ettiğin şeyi o anda ben sana yaparım. Bunla da kalmam ağzını burnunu alır ağzına tıkarım. Anladın sen onu. Keremcem hakkında bi daha laf ettiğini duymıyım.

licensedtokill dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hakan ipek dedi ki...

Ya hocam şu sallama çay olayına taktım kafayı.Ben çok seviyorum sallama çayı ve hep ondan içiyorum.Ya şimdi anlaşma zeminimiz ortadan kalktı mı yoksa?

licensedtokill dedi ki...

o senin tercihin. aslında saygı duymak lazım ama bu makara kukara için yazılmış bir yazı çok da ciddiye alma derim